一直都好多查詢問關於男士瘦身, 適逢父親節, 好開心幾位男士減完番黎follow up, 都同我分享大家由半信半疑, 變成充滿信心嘅心路歷程~ 減咗48磅嘅W爸B令我好感動, 減咗咁耐, 一直以為你係因為高血壓、睡眠窒息症、脂肪肝黎減, 而家先知原來最大嘅動力係來自同囝囝嘅一段對話! (謝謝你嘅分享喔~)

囝囝:「爸B可唔可以唔上天堂,一直陪住我呀?」

W爸B:「爸B應承你,我會陪住你行,行到最遠,行到行唔到為止。」

#健康無價 #餐餐食得飽 #唔使白焯 #薯片都食得

戰績: 8個月減咗48.4磅 (由217.4減至169磅), 脂肪由24.8%減至16.9%)

韓燒係Wallace 嘅至愛~

Program 完咗, 好開心見到 Wallace send 俾我嘅相~~ 仍然咁 fit~

其實年頭已經減完 ^^, 不過而家先有時間同大家分享下~~

多謝Wallace的分享:

首先借呢個機會,多謝一下Katrina。因為令我嘅改變真係好大。無佢嘅幫助,好難可以用一年時間減到咁多磅。

相信100個人,會有100個唔同嘅原因想去減肥。而我嘅原因,係來自一次同小兒嘅一次對話開始。

““““小兒:「爸B可唔可以唔上天堂,一直陪住我呀?」

我:「爸B應承你,我會陪住你行,行到最遠,行到行唔到為止。」““““

就係呢個承諾,我決定減肥。但我已經係一個有高血壓,睡眠窒息症,脂肪肝嘅大肥佬。做運動對於我嚟講,談何容易呀?好在得朋友介紹,知道揾營養師,可以有效咁針我呢個case嘅問題。就係咁,過左一個星期左右,我就去左見我嘅營養師Katrina。

利用飲食去減肥,係我之前一直未試過的。對於成效也是半信半疑。

直至我識到Katrina之後,先發現原來減肥係可以唔需要捱肚餓㗎!!!基本上,我每一餐都可以食得飽,而且唔係好似網上果啲餐單咁,餐餐都白焯嘅。(餐餐都白焯,你一定唔會撐到好耐)每一餐都有肉有菜有飯,就連薯片都有得食㗎。同時你會學識「一整套」選擇食物嘅方法,

其中 「過時過節嘅飲食方法」 和 「旅行前後飲食攻略」,對我最為實用。

最後我想提一提,為了追求健康而去減肥嘅戰友,過程中必有不習慣,但係你所做嘅,一定值得的,因為健康無價啊。放心去跟隨Katrina嘅方法,因為佢用嘅,係我見過最安全嘅減肥方法。

再一次感謝Katrina。因為無你嘅鼓勵,我無可能成功。

Wallace Wong

27/3/2018

~查詢 /預約 (可致電 /Whatsapp : 5533-1058 )~

<<食得飽, 不捱餓, 無產品銷售, 亦無額外收費>>

**更多會員分享>> ***請按此***

美國註冊營養師 兼 美國兒科專科營養師
美國體重管理教練
美國肯塔基大學營養及飲食治療碩士
香港中文大學食品及營養科學學士
歷任港安醫院臨床營養師、美國 St Joseph Hospital
(聖約瑟醫院) 臨床營養師
美國營養學會會員
美國營養學會 (執業兒科營養) 會員
美國海外營養協會會員
香港兒科學會 (Associate Member)
香港過敏協會 (會員)
香港執業營養師公會會員
香港公開大學客席講師
煤氣烹飪中心客席導

《蘋果日報》: 【減肥迎夏日】 IU飲水快速減肥法 究竟work唔work? (2/4/2018)