似乎很多人都聽過營養師有去水腫、減肥「蔬菜湯」食譜, 網上有很多版本, 不過有D真係太激 (無肉、無澱粉質, 只有菜同湯, 仲已經當正餐唔食其他嘢! ) 不如等我介紹一下我營養均衡嘅版本啦~ 秘訣係加入了「高鉀質」的蔬菜, 有助平衡體內鈉質水平。仲好好味架~ 孖寶都食到舔舔利架~😋😍 

材料:

牛腱1條 (細,約半斤,即約300克)
西芹3條
洋蔥1個
蒜頭 (拍扁) 3瓣
馬鈴薯(中) 2個
番茄(中) 3個
甘筍 (中) 2條
椰菜 (中) 1/4個
月桂葉3片
胡椒粒15粒
茄膏3湯匙
檸檬榨汁 ½ 個
鹽少許
水 (隨意,約2公升)

做法:

1. 將牛腱飛水去血水,切厚片,加入已煲滾的水中。
2. 將所有蔬菜洗凈,切粒 (約 1吋大小)。
3. 在燒熱的鑊中,加入1茶匙植物油,爆香蒜頭及洋蔥粒,加入西芹粒,略炒,盛起。
4. 將所有蔬菜、月桂葉、胡椒粒及茄膏加入鍋中 (留起約1/3馬鈴薯粒) ,以中慢火煲 1小時40分鐘。
5. 加入其餘的馬鈴薯粒,煲20分鐘。
6. 加檸檬汁和少許鹽調味。

「擊破謬誤」Box

  • 減肥不可以吃任何牛腩菜式?
  • 牛腩真係好高脂, 又高卡路里, 牛腩的卡路里是牛腱的1倍, 脂肪是牛腱的19倍! 不過只要將牛腩換成牛腱,即可將卡路里減半,成為低脂菜式!

特別鳴謝:我嘅小幫手幫忙切菜(小朋友用刀,記得要有大人陪同喔?)

營養師 Katrina 小貼士:

  • 配上適量麵包,即成一頓減肥都可以吃,又營養均衡的正餐。

【記得 Like我facebook, 設定為”搶先看/See First” (向下拉就見到我facebook架喇 ) 】

食譜節錄自我嘅著作 <<靚媽修身食譜>>