雖然不是生炒糯米飯, 但減肥中都可以食糯米飯, 冬天暖暖胃, 都算可以滿足一下~~ 而且經袁師傅指導下, 這個簡易版的質素都好高架~ (孖寶daddy最鍾意糯米, 連佢都好驚訝, 原來無臘腸、無臘肉嘅糯米飯都可以好好味架!)

材料:

糯米1.5電飯煲量杯
瑤柱 4粒
蝦米1両 (約40克)
乾冬菇 8隻
雞蛋 1隻
芫茜適量
蔥粒適量

調味料:

生抽 1茶匙
老抽 1茶匙
黃糖 1/2茶匙

做法:

  1. 糯米用水浸3小時,用平常電飯煲的煮飯方法,加水煮熟,備用。
  2. 冬菇用水浸軟後,蒸熟,切粒。蝦米及瑤柱分別用沸水浸軟,瑤柱用手撕開成幼絲。
  3. 雞蛋打發均勻,在易潔平底鑊中,加入1/2茶匙植物油,煎蛋至全熟成蛋皮,並切絲。
  4. 在同一易潔鑊中加入1茶匙植物油,加入蝦米及瑤柱爆香。
  5. 加入糯米飯及冬菇,續炒約3分鐘。
  6. 加入調味料,其間不停炒拌至略乾身。
  7. 放芫茜、葱粒及雞蛋絲上面,即成。

「擊破謬誤」Box

白糯米飯的卡路里較白飯高, 減肥期間不宜食用?

  • 其實白糯米飯跟白飯的卡路里是差不多的, 所以減肥期間都可以食架。

營養師 Katrina 小貼士:

  • 以低脂肪的瑤柱、蝦米、雞蛋代替高脂肪的臘腸及臘肉作為蛋白質來源, 輕輕鬆鬆「食住瘦」~

【記得 Like我facebook, 設定為”搶先看/See First” (向下拉就見到我facebook架喇 ) 】

食譜節錄自我嘅著作 <<靚媽修身食譜>>