為咗俾多D鼓勵進行緊keep fit大計嘅大家, 我邀請咗好多大家嘅師兄師姐分享佢地嘅瘦身心❤路歷程喔? 減咗54磅嘅A爸分享話最近番國內玩, 過關時大陸關員話佢瘦咗, 仲望咗好耐先俾佢過關 ? (我都無諗過原來會為大家帶黎少少不便添☺️, 不過我相信大家都唔介意哩個小小不便嘅) 好彩最後都順利過關 ? Fighting! 大家努力呀~~

飽住瘦 #餐餐食得飽 #不捱餓 #可出街食飯 #健康家庭 #好習慣 #搵返以前的自己 #心動不如行動

戰績: 8個月減咗 53.9磅 (由 234.7減至 180.8磅), 脂肪由 32.8%減至 23%)

Alex 太太Sandy的戰績: 5個月減咗 29.5磅 (由 148.3減至 118.8磅), 脂肪由 42.3%減至 33%)

想知多D👉🏻 請進 >> https://goo.gl/bky1m7

多謝Alex的分享:

自從出黎做野,多左出街食野又少左做運動,加上自己特別鍾意打邊爐同食得唔好嘥嘅性格,體重日漸增長,中間都嘗試過減肥,但無論去美容院或用其他方法,最終體重都係不跌反增,繼續嗰句” 食左先減” 。

到結婚生仔後,每次同個仔玩都感到乏力,尤其係要抱佢嘅時候,雙膝都感到痛楚。有一晚,老婆問我不如一齊去見營養師,當時諗住去評估吓,冇壞啫,點知評估完就落實瘦身計劃。初時都諗會唔會冇啖好食,餐餐白烚,但原來剛好相反,只要識得揀野食,都一樣可以食得飽,最重要係減肥都可以偶爾打吓邊爐,當然呢段時間我都要減少食一d平時鍾意食嘅炒粉麵等等嘅邪惡食物,但見到體重漸漸下降,好似有左幾個月嘅肚腩消失,體重減左接近60磅,身邊嘅親朋都好驚訝,就算少少辛苦都係好值得。

感謝Katrina呢8個幾月嘅幫助和教導,令我可以食住瘦,調節我嘅飲食習慣,而聖經中保羅有句說話都好好鼓勵自己 -” 攻克己身,叫身服我” ,要學會節制,管理好自己身體,因為呢個係對我嘅家人嘅愛,亦係責任!

~查詢 /預約 (可致電 /Whatsapp : 5533-1058 )~

<<食得飽, 不捱餓, 無產品銷售, 亦無額外收費>>

**更多會員分享>> ***請按此

美國註冊營養師 兼 美國兒科專科營養師

美國體重管理教練
美國肯塔基大學營養及飲食治療碩士
香港中文大學食品及營養科學學士
歷任港安醫院臨床營養師、美國 St Joseph Hospital
(聖約瑟醫院) 臨床營養師
美國營養學會會員

美國營養學會 (執業兒科營養) 會員
美國海外營養協會會員
香港兒科學會 (Associate Member)
香港過敏協會 (會員)
香港執業營養師公會會員
香港公開大學客席講師
煤氣烹飪中心客席導

《蘋果日報》: 【減肥迎夏日】 IU飲水快速減肥法 究竟work唔work? (2/4/2018)

https://youtu.be/zZ_Ym08A3Kc