【減咗26磅的型仔】

感謝佘公子俾我「宇宙最強營養師」嘅稱號 (真係好可愛喔~~ )

一直未有時間分享, 一睇file, 原來已經係前年嘅事! 好在減咗26磅嘅佘公子keep得好好, 無拆我嘅招牌. 減肥成功, 他跟我分享他求婚成功 (而家已經結埋婚喇), 我真係好開心喔~ 我仲記得佢當日嘅要求

《佘公子嘅3大要求》:

  1. 唔食任何補充品及藥物,因為唔想減完都要繼續依賴;
  2. 唔洗急,佢希望學到適合自己嘅方法,最緊要持久;
  3. 一星期最多做一日運動,收工認真攰!

(謝謝大家對我嘅信任喔~)

#事業有成 #成家立室 #飽住瘦 #餐餐食得飽 #不捱餓 #可出街食飯 #好習慣 #搵返以前的自己 #減肥中都可以去旅行豪食 #體重管理 #心動不如行動

戰績: 5個月減咗26.2磅 (由185.9減至159.7磅), 脂肪由26.6%減至19.1%) ?

感謝 Kingson 俾我「宇宙最強營養師」嘅稱號 (真係好可愛~~ )

多謝Kingson分享:

畢業工作五年, 每年總會同一班舊同學聚會,每次一下見面都會聽到一句好“硬耳”:『噫!你好似肥左』或者客氣少少會講『穩重左』,心裹當然不爽。最初當然不以為然, 因為我的工作要經常街訪見客, 每天都在街外吃飯。而本身又覺得男仔唔洗咁“枝整”, 所以無特別注重飲食。同一般繁忙都市人一樣,都係掃食者(特別係下午茶,零食,快餐同肉),當然一定會配合無時間做運動同放工好攰加天氣好差呢幾種藉口。衫,愈着愈逼就愈買愈大;相,愈影愈脹愈唔想影;行,愈行愈重愈唔想行,最後又覺得做野咁辛苦 唯有食好西慰勞下自己。踏上這無盡旅途……循環周而復始。

當然,而家網上資訊發達,我想信每一個肥人,都唔多唔少聽過或睇過好多減肥方法(八小時進食法,戒殿粉,食肉減肥,唔食晚飯,食補充品或減肥藥,狂做運動……)。而身邊好多朋友(包括我)亦唔多唔少試過幾個方法,最後成功(有顯注效果,持續性,唔反彈)係十個都無兩個。當咁多種方法都試左一個round 後,開始質疑個方法,就會再試新方法,又係無限輪迴。最後,身邊既朋友開始升呢直接講『喂,你肥左好多!』同開始咩相都唔想影旅行都唔影,扮幫人揸機),咩衫都唔想買果時,任何水上活動都唔想參與時,果個Moment,要爆啦!果一刻,好想認認真真搵一個專業減肥師,比個秘方我可以即刻減。後來經朋友同網上查探底下搵到Katrina, 原來係叫營養師

上去前都會諗,男人老狗,減肥啫, 洗唔洗比錢人幫自己減啊……但都去一次了解下先。第一次去到同Katrina 傾左45 分鐘, 感覺好好,好有耐性去了解我飲食習慣同日常生活, 又會解釋唔同年紀性別新陳代謝,脂肪比率,營養吸收,肥底瘦底原因等,好似上左堂營養學。最重要係我有三個要求(第一,唔食任何補充品及藥物,因為好似減完都要繼續依賴;第二,唔洗急,最緊要持久, 我希望係學到方法適合自己,唔係剩係一兩個月瘦到;第三,一星期最多做到一日運動,收工認真攰!)聽完佢一下就話:無問題!只要配合適當飲食習慣,就算每日出街食都可以減得持久健康。聽完我覺得好合理所以都好爽快決定!

由五月開始,每星期都跟 Katrina 上一課營養課同檢視一週飲食。週復週,日復日,調整份量,選擇食物,飲水量,慢慢也變成一種習慣。第一月是最孤獨的,付出左但未有顯注成效。Katrina 會分享個案, 通常減到第一個10磅會開始有人察覺, 第二個10磅會好明顯。於是就繼續堅持,直到第六星期真係有朋友問係咪瘦左?果日上磅,真係岩岩好減左10磅幾,果刻覺得 Katrina 真係好專業!最重要係我七月去左香港人後花園——沖澠!正所謂:去旅行,去到盡!當然係會食到盡,所以係出發前 Katrina 巳經同我一齊計劃好,就算食盡都可以保持到脂肪比例同體重。

如是者經歷五個月,最自豪係每日着西裝愈來愈鬆,皮帶一格一格咁扣入,行路愈來愈輕盈,肌肉線條慢慢突出發,客戶朋友同事問我係咪受左咩刺激,點解瘦左?同埋大家交流如何減肥。最深感受係個人的改變感染到身邊家人朋友都更注重飲食同健康!很感謝 Katrina 分享咁多營養學及鼓勵,陪伴我這五個月,讓我更了解身體及保持健康的方法,就算遇到唔同情況,只要用對方法同堅持,一樣可以達標!

~查詢 /預約 (可致電 /Whatsapp : 5533-1058 )~

<<食得飽, 不捱餓, 無產品銷售, 亦無額外收費>>

**更多會員分享>> ***請按此***

營養師 Katrina

  • 美國註冊營養師 兼 美國兒科專科營養師
  • 美國體重管理教練
  • 美國肯塔基大學營養及飲食治療碩士
  • 香港中文大學食品及營養科學學士
  • 歷任港安醫院臨床營養師、
    美國 St Joseph Hospital (聖約瑟醫院)
    臨床營養師
  • 美國營養學會會員
  • 美國營養學會 (執業兒科營養) 會員
  • 美國海外營養協會會員
  • 香港兒科學會 (Associate Member)
  • 香港過敏協會 (會員)
  • 香港執業營養師公會會員
  • 香港公開大學客席講師
  • 煤氣烹飪中心客席導師

《蘋果日報》:【動畫●健康online】怕肥又要打邊爐 點食最健康?(11/12/2017)