㊗大家3⃣8⃣婦女節快樂🥰 Happy Women’s Day,超級感謝 Iris 媽媽嘅真情流露分享, 我無諗過佢會寫咁長嘅信俾我~~ 早兩日收到佢張相, gorgeous!✨? 真係好靚靚呀!*佢話減完後佢 #自我感覺良好, 其實我都係呀!(記得我係完美主義控喔🤩 望住我嘅作品, wow, *我都要讚下佢同我都 good job!* 自我陶醉中☺) 我仲記得我地第一次見面, 我已經感覺到她內心那份擔憂, 而我一聽見咁後生, 仲有2個小朋友, 就已經開始要食糖尿藥, 一定要同佢一齊好好努力?? *目標係減磅減藥**

#自我感覺良好 #身型靚晒 #妊娠糖尿 #糖尿 #減藥 #還原靚靚 #開心住瘦 #我們相遇是緣份 #醫生都驚訝 #可以食零食 #體重管理

戰績: 6個月減咗 20.3磅 (由151.2減至130.9磅), 脂肪由37.2%減至30.8%)

多謝Iris的分享:

早在9年前仲喺陀住家姐嘅時候,產檢時發現有妊娠糖尿病,由於指數唔喺太高,所以都喺戒口同每日篤手指MONITOR住 ,生完後,血糖就回復正常。

6年前有咗妹妹5個月時,又發現高血糖,今次唔可以只戒口,要學打胰島素加每日篤手指,一日打3針,篤7次手指,當時唔知邊到嚟嘅勇氣,日日如事直到妹妹出生。記得生完之後內分泌醫生同我講再檢查過,血糖喺回復正常,但要好好管理自己飲食,因為我有家族遺傳,5年後會有糖尿病比正常人多50%。點知,就真喺俾醫生講中咗,上年心血來潮想買份保險,做身體檢查時發現空腹血糖好高,之後自己篤返手指,空腹指數喺去到11mmol上下,即刻就去睇專科,醫生亦即開藥俾我,叫我要恆常做運動減肥,對個病有好處。我問醫生:有無機會可以減到藥呢?有無人可以改善到唔駛再食藥呢?醫生答:減藥都好難,100個只有1個可做到。戈刻心情極度底落。因為之前學打胰島素時有問過姑娘:點解大肚婆一定要打胰島素,唔可以食藥嘅?姑娘答我:因為食藥始終會對肝腎起副作用,怕會影響媽媽同BB,所以直接打胰島素會比較安全。即喺依家要開始食咁多藥,將來對身體唔多唔少都有負荷。

之後有一次一位好朋友為我分憂時,佢介紹咗Katrina俾我,二話不說,即約見。本身有150幾磅嘅我,好希望可以減到藥。當時我同Katrina講減肥喺bonus,我最想喺可以減藥。之後跟咗Katrina半年,終於終於…減咗廿磅,再去覆診時醫生都好驚訝,我減到咁多,空腹血糖回落到5.1mmol,醫生話通常男性先可以減到咁多磅數,女性當中我算喺第一名,醫生就決定減藥一半。當日我開心到不能用筆墨可形容,Katrina幫我”lok”咗醫生”扒”牙呀,YEAH~~

喺呢段時間我覺得Katrina喺一位好有心嘅營養師,佢會俾因我嘅生活習慣開餐單俾我,唔喺咩都唔食得,其實喺可以食好多嘢,仲可以食零食,只喺要好好選擇食物同份量就得。Katrina每次都會鼓勵我,就算偷食落唔到磅都鼓勵我(以前見嘅營養師只喺鬧喺咪偷食)。我喺Katrina身上學到好多,依家都會用返呢啲智識好好管理自己體重。我仲介紹埋媽咪去跟Katrina。

其實除咗減藥,依家身型都靚咗好多(自我感覺良好中),Katrina令我有勇氣再次著起婚紗同兩個囡囡一齊去影咗一輯好有意思嘅相,成為我哋母女之間一個美好回憶。

真喺好衷心多謝Katrina!

~查詢 /預約 (可致電 /Whatsapp : 5533-1058 )~

<<食得飽, 不捱餓, 無產品銷售, 亦無額外收費>>

**更多會員分享>> 請按此

營養師 Katrina

  • 美國註冊營養師 兼 美國兒科專科營養師
  • 美國體重管理教練
  • 美國肯塔基大學營養及飲食治療碩士
  • 香港中文大學食品及營養科學學士
  • 歷任港安醫院臨床營養師、美國 St Joseph Hospital (聖約瑟醫院) 臨床營養師
  • 美國營養學會會員
  • 美國營養學會 (執業兒科營養) 會員
  • 美國海外營養協會會員
  • 香港兒科學會 (Associate Member)
  • 香港過敏協會 (會員)
  • 香港執業營養師公會會員
  • 香港公開大學客席講師
  • 煤氣烹飪中心客席導師

《蘋果日報》: 【減肥迎夏日】 IU飲水快速減肥法 究竟work唔work?