新年想應節, 整下年糕, 既然整, 梗係整D特別又靚架啦~~ 由於我有好多要求, 要無人造色素、低糖、低脂,仲要好味,賣相吸引,所以要出營養師嘅絕招: 食譜調整 (recipe modifications)! 減緊肥都可以食架~ (下午茶時間, 一條啱啱好~ )

一條低脂「錦鯉年糕」:

142卡路里

4克脂肪

1茶匙糖

>>> 相比一隻蛋撻 (200卡路里, 11克脂肪, 2茶匙糖), 其實自製「錦鯉年糕」係健康架~

材料 (10厘米長的錦鯉3條):

糯米粉45克

澄麵10克

椰漿70毫升

砂糖15克

紅糖3克

甘筍汁1湯匙 (可加減調較自己喜好的顏色深淺)

黑芝麻 (點睛) 4粒

用具: 迷你錦鯉耐熱塑膠模

做法:

  1. 將糯米粉及澄麵略拌,過篩兩次,分成50 及 5 克兩份的「粉」, 備用.

白色年糕:

  1. 在鍋內加入63毫升椰漿及砂糖, 以慢火, 邊攪拌, 待煮溶, 熄火. 慢慢拌入5 0克的「粉」, 拌勻 , 直至幼滑, 取出, 備用。

橙紅色年糕:

  1. 在鍋內加入7毫升椰漿及紅糖, 以慢火, 邊攪拌, 煮溶, 熄火. 慢慢拌入5 克的「粉」, 拌勻 , 直至幼滑, 取出, 備用。

  1. 在錦鯉模上塗一層薄薄的油,先加入橙紅色年糕, 再加入白色年糕至九分滿。

5. 將錦鯉模放在碟上,蓋上錫紙,水滾後以大火蒸 20 分鐘,取出放涼約 5 分鐘,脫模,再以黑芝麻點睛,即成!

< 營養師 Katrina 小貼士 >

  1. 在街外買的錦鯉年糕一般都是用色素做橙紅色的部份, 但其實可以用甘筍汁代替, 讓大人小朋友吃得更健康!
  2. 從魚尾開始脫模會較容易.
  3. 冷藏後年糕會變硬,可再蒸熱才食用.

祝大家新的一年「身體健康」、「新年快樂」、「龍馬精神」!