我嘅至愛 — 年糕! 上海年糕、韓式年糕我都好鍾意架! 尤其是在寒冬之中, 吃起來全身暖暖的~

韓風來襲, 睇到韓劇裡的辣炒年糕, 真係好想食呀! 聽起來好似好肥….唔使驚, 作為營養師, 我當然知道點樣將佢變低卡啦~ 咁大家都可以放心食喔! 

材料:

韓式年糕 300 克
娃娃菜1-2棵
雞脾肉3隻
雞脾菇1隻

醃料:

豉油1茶匙
調味料:
韓式辣醬 3 湯匙
韓式辣椒粉適量

做法:

  1. 雞脾肉洗淨,切塊 (約年糕大小),加入醃料醃15分鐘。
  2. 娃娃菜及雞脾菇洗淨, 切塊 (約年糕大小)。
  3. 在燒熱的易潔 鍋中加入1茶匙植物油,放入雞脾肉每邊煎約1分鐘至半熟及略帶金黃色,反轉煎另一邊。
  4. 加入年糕、娃娃菜及雞脾菇,略炒,加水約1/3碗,煮5-10分鐘(待年糕變軟身)。
  5. 加入韓式辣醬 3 湯匙及韓式辣椒粉,炒勻, 即成。

「擊破謬誤」

韓式炒年糕好「惹味」, 減肥應該唔食得?

  • 其實韓式炒年糕的食材都是「低脂」的! 只要在烹調的過程中少用油, 減肥中都可以食架~
  • 食物種類

    份量

    熱量(卡路里)

    脂肪(克)

    鈉質(毫克)

    韓式辣醬

    1湯匙 (15克)

    32

    0.1

    367

    辣椒粉

    1湯匙 (8克)

    23

    1.1

    229

營養師 Katrina 小貼士:

  • 普遍的韓式辣炒年糕食譜都有個小陷阱, 就是高碳水化合物 (年糕)及低蛋白質, 所以我特別加入了雞肉, 就成了營養均衡的正餐。

【記得 Like我facebook, 設定為”搶先看/See First” (向下拉就見到我facebook架喇 ) 】

食譜節錄自我嘅著作 <<靚媽修身食譜>>