夏天我最最最愛的菜式, 最緊要係唔使洗油鑊 (wakaka~) 快、靚、好味~

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

材料(可製作約20條)

越南米紙 20塊
東莞米粉 2餅(約100克)
海蝦(中) 20隻 (已焯熟、去殼) (如大的可對半切開)
唐生菜 10塊 (切開至20塊)
甘筍絲 1個
青瓜絲  1條
金不換、薄荷葉 適量
越式魚露撈檬汁 (現成)

做法:

  1. 煲滾一鍋水, 加入東莞米粉,煮約2-3分鐘至軟身,撈起放在隔篩裏,用冷開水過冷河,瀝乾,備用。
  2. 預備一碟飲用水,將一片米紙浸下去約30秒至透明,拿起放在清潔的碟上。
  3. 在浸軟的米紙上放上唐生菜、甘筍絲、青瓜絲、金不換、薄荷葉及蝦,捲起,即成。(用濕毛巾蓋上已捲好的米紙卷, 可保持米紙軟身)

「擊破謬誤」

減肥中, 越式撈檬粉的汁可唔可以食?

  • 我相信減肥的最大敵人是「唔肯定」, 例如其實原來越式撈檬粉的汁是低脂, 可以食的, 但很多戰友都「唔肯定, 所以唔敢食」(咁好味嘅汁, 無食好可惜喔好好用架, 撈沙律、做涼拌…都得)~ 同埋減肥食得太清, 好快會反彈架! P.S. 我會盡我嘅最大努力為大家解開瘦身的迷思, 等大家可以食住瘦!
  • 食物種類

    份量

    熱量(卡路里)

       脂肪(克)

    鈉質(毫克)

    越式撈檬汁

    1湯匙

    15

    0.1

    325

營養師Katrina小貼士: 

  • 配襯冰凍青檸薄荷特飲,最適合夏天食用。

【記得 Like我facebook, 設定為”搶先看/See First” (向下拉就見到我facebook架喇 ) 】

食譜節錄自我嘅著作 <<靚媽修身食譜>>